Reklamácie a odstúpenie od zmluvy
Pokiaľ chcete niektoré položky alebo celé objednávku reklamovať alebo vrátiť, radi Vám s tým pomôžeme Ak potrebujete pomôcť, obráťte sa na náš zákaznícky servis. Vytvoriť reklamáciu
Ako môžem vrátiť produkty alebo oznámiť reklamáciu?
Ako správne zabaliť tovar, ktorý nám zasielate?
1. Zvoľte vhodné balenie
Odporúčame použiť rovnaké balenie, v akom Vám bol tovar dodaný.
Vyberte vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti tovaru, ktorý nám vraciate. Produkty zabaľte tak, aby nevznikali prázdne miesta v krabici.
2. Chráňte produkty, ktoré nám posielate.
Vyplňte prázdne miesta v krabici s výplňou (ochranou), ako je napríklad polystyrén, bublinková fólia alebo staré noviny.
Vyhnite sa umiestneniu výrobkov do rohov škatúľ, aby ste ich chránili pred možným poškodením, ktoré sa môže vyskytnúť počas prepravy.
3. Do krabice pridajte všetky potrebné dokumenty
Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo a správne identifikovať Váš problém.
Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás!
8:30 – 17:00 počas pracovných dní