Reklamácie a odstúpenie od zmluvy

Pokiaľ chcete niektoré položky alebo celé objednávku reklamovať alebo vrátiť, radi Vám s tým pomôžeme Ak potrebujete pomôcť, obráťte sa na náš zákaznícky servis. Vytvoriť reklamáciu

Ako môžem vrátiť produkty alebo oznámiť reklamáciu?

Nemáte o zakúpený tovar záujem?
Môžete odstúpiť od zmluvy.
Vytvoriť reklamáciu
Bol Vám doručený poškodený tovar?
Radi Vám ho zameníme.
Vytvoriť reklamáciu
Bola Vám doručená nekompletná objednávka?
Chýbajúci tovar Vám dopošleme.
Vytvoriť reklamáciu
Bol Vám doručený iný tovar?
Nesprávny tovar Vám zameníme.
Vytvoriť reklamáciu
Prestal Vám zakúpený tovar správne fungovať?
Vyreklamujeme Vám ho u výrobcu.
Vytvoriť reklamáciu

Ako správne zabaliť tovar, ktorý nám zasielate?

1. Zvoľte vhodné balenie

Odporúčame použiť rovnaké balenie, v akom Vám bol tovar dodaný.
Vyberte vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti tovaru, ktorý nám vraciate. Produkty zabaľte tak, aby nevznikali prázdne miesta v krabici.

2. Chráňte produkty, ktoré nám posielate.

Vyplňte prázdne miesta v krabici s výplňou (ochranou), ako je napríklad polystyrén, bublinková fólia alebo staré noviny.
Vyhnite sa umiestneniu výrobkov do rohov škatúľ, aby ste ich chránili pred možným poškodením, ktoré sa môže vyskytnúť počas prepravy.

3. Do krabice pridajte všetky potrebné dokumenty

Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo a správne identifikovať Váš problém.

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás!

 
+421 221 025 196
8:30 – 17:00 počas pracovných dní
 
reklamacie@pilulka24.sk
Odpovieme Vám
čo najskôr.